pnr-53
Tel yada arpa fark etmiyor yağ hiç koymuyorum genellikle koyarsam bi damlacık tereyağı koyuyorum yarısı tavuk suyu yarısı normal su koyuyorum çok azıcık salça kaynatıyorum sonra tel yada arpa şehriye koyuyorum sonra oğlumun yitireceği kadar bir kaba koyup rondodan geçiriyorum bi tık koyu oluyor güzel oluyor öyle olunca sonra ılıyınca yediriyorum