Melikezeynepela kahvaltıda 4-5 tane cicibebe eziyorum, yarım yumurta sarısı, biraz peynir, biraz da pekmez veriyorum. Yani yedikleri bunlar. Çorba henüz içiremedim ne yaptıysam içmedi. Meyve süzgeçine muz, elma falan koyuyorum onu yiyor öğlenleri. Akşam yemeğimiz sıfır maalesef hiç bir şey yemiyor. Bir tek geçen gün köfte yapmıştım tatsın diye verdim çok sevdi ama bize göre baharatlı yumurtalı vs olduğu için yedirmek istemedim. Ona göre bebek köftesi yapmaya çalışacağım bakalım 😄