Alparslan616161 biraz önce komple vücudumu sirke +su karışımı ile sildim. Eğer ben de bişey yapmazsa sabah küçük oğluma da uygulayacağım. Çok şükür onda şu an bir belirti yok. İnşallah da olmaz. Büyük oğlumu odasına kapattım zaten. Allahtan tv var odasın da. Onunla vakit geçiriyor. Hatta şişe koydum odasına. Küçük tuvaletini de şişeye yapıyor 🫣atıyorum. Ev de sadece bir tane klozet var maalesef 🫠koltukları, kapı kollarını, lamba anahtarlarını vs hep fısfıs ile sirkeledim. inşallah atlatırız kolayca 🙏 bu saat oldu orayı burayı silmekten uyuyamadım.