Sultan20 benim kızımda 9 aylıktı şuan 5 gün sonra 1 yaşında ve hala geçti mi bilmiyoruz bizde geçti biz hayvan ilacı içtik veterinerden aldık ben emzirmiyorum bu arada kızıma kullanmadığım hiç bişey kalmadı ve temizlik yapmaktan kafayı yedim günde 2 litre beyaz sirke bitiriyorum kükürtlü karışım var eczanede ondan yaptırın verdiği losyon hiç bir işe yaramıyor bize kükürtte yaramadı ama en etkilisi yine o baya azalttı en son burda 2 arkadaş lavidermi önerdi onu aldım kızıma kullandım biz zaten ilaç içmiştik 2 gün oldu biteli pazartesi doktora gittik uyuz yok dedi ama ben yinede 1 hafta daha beklicem emin olmak için çünkü doktorlar bulamıyor lavidermi öneriyorum gözle görülür farketti ama öncesi kükürtlü karışım ve en yorucu olanı temizlik hergün kıyafet değiştirin en az 60da yıkayıp tersten buharlı ütüleyin koltuklar yataklar hergün süpürgeyle çekilecek bir sprey yapın her yere beyaz sirke sıkın koltuk yatak beşik elinizin değdiği her yeri sirkeyle silin oyuncaklar iyi temizleyin lifi bile hergün 90 da yıkayın ben hala hergün koltuk örtüsü çarşaf değiştiriyorum bornozları her kullanımdan sonra 90da yıkıyorum çok zor inanılmaz zor defalarca pes edip ağladım ama geçiyo sanırım hele ufak bebekle daha zor onlar kaşınmayo bilmedikleri için daha da zor ve bebeklerde daha dirençli mutlaka kafasına ve yüzüne de sürün bizim en son yüzümüze attı çünkü bu dediklerimi yapın Allah şifa versin kalben dua ediyorum bir an önce atlatırsınız inşallah