Tbkskn17 anne sütünün yeterli olduğunu bebeğin kilo alımına bakarak karar veriliyor. Bebeğiniz yeteri kadar kilo alımı yapmıyorsa mama tavsiye ediliyor. Anne sütünün önemini değinmeme hiç gerek yok, ki anladığım kadarıyla sizin sütünüz var artırımında önemli nokta annenin rahatlığı kendine güveni yani moralinin iyi olması kafa da bitiyor anlayacağınız, sık emzirme yapmak, bol su tüketimini unutmamak gerek. Benim doktorumun dediği sütünün azaldığını düşünüyorsan çişli bez sayısını kontrol et bir kereden bir şey olmaz diyip mama verme sigaraya da bu sekilde başlarsın ve bırakamazsın bu da aynı ona benzer demişti.