Merhabalar
28 yaşında ilk bebeğimi kucağıma aldım şu anda 2,5 aylık 🥰 Hamilelik döneminden itibaren çok fazla okumaya ya da bilgi edinmeye başlamadım açıkçası. Bebek büyütmenin biraz içgüdüsel ve bebekle birlikte tecrübelere dayanarak ilerlemesini tercih ettim. Bu postta da zamanla tecrübe ettiğim bebeğimle öğrendiğim şeyleri yazmak istedim. Sizde tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🥰