Lunaluu yagmursen oğlum el ayak ağız hastalığı geçirdiğinde ateşi bir türlü düşmemişti acaba aynısı olabilir mi?
yagmursen Wolverine ben de süphelendim ama yine de önlem almak istedim getirdim cok tesekkür ederim 🤍🌸
yagmursen Hanımlar genel hali iyi oldugu için atesten korkmamış, fitil verdi 39 olursa diye. Yüzde 95 influenzadan suphelendi. Suruntu vericez. Sonuca göre ilaç verıcek. Genel hal iyiyken atesten korkma dedi. Herkesin bilgisinee☺️
Ervaa Merhaba anneler benim kızımda 2 yaşından sonra sürekli ateşi çıkıyordu inatçı ateş 2 saat düşürmek için uğraşıyordum 1 saat sonra tekrar yükseliyordu sağolsun bı doktor fpafa yada Akdeniz ateşi olabilir ama fpafa sendromuna benziyor dedi ve tek dozluk bir ilac verdi onu vermemle çocuğum bir anda yarım saat sonra iyileşti fpafa(tekrarlayan ateş sendromu) olabilir ve doktorun bunu farketmesi zor oluyormuş genelde hep kanda enfeksiyon çıkıyordu iğne antibiyotik falan kullanıyorduk zor geçiyordu bı etkilerine bakın isterseniz sizin cocugunuzda da olabilir
Pastaneusuluislakkek yagmursen 39.5 çok Yüksek ateş. Basen kafaları karışıyor onların da 38.5 demek istemiş olabilir mi acaba?
yagmursen Pastaneusuluislakkek niye kafası karıssın yahu, genel hali neseli oldugu ve baska semptom olmadıgı icin demiş.hastaneden dönüyoruz suan sadece fitil verdi influenzaymış. İlaç kullanmadan devam edicez genel durumundan dolayı.