yagmursen kızımda geçen yaz bağırsak enfeksiyonu olmuştu. Görünürde huysuzluğu yoktu, dediğiniz gibi biraz durgunluk vardı sadece, ılık suyla duşa soktuğumda ateşi düşüyordu, duştan çıkarınca 39 a yükseliyordu, acile götürdüm bağırsaklarında enfeksiyon olmuş, boğazında da vardı biraz. İlk o geldi aklıma, geçmiş olsun