dumeka Bana yıllarca üşenenin çocuğu olmaz dediler ama e benim oldu 😂 Bir de en sevdiğim atasözü “tembele kapıyı ört demişler yel eser örter demiş” 👍🏻
Esra25eylul dumeka ayy cok iyi ama bana datam tersini dediler tembelin cocugu olir hatta erkek cocuk dogurur surekli diye bende dogurdum hemide erkek yani tembel mi oluyorum dedim.
Boncuk-anne dumeka annemde bana sürekli bunu derdi üşenenin çocuğu olmazmış :) şimdi bile der o kadar üşenenin de oluyomuş demek ki diye 😀
mczm__ HatMus eşim biraz takıntılı olduğu için üşensemde sırf bir işi yüz kere söylemesin diye kalkar yaparm 😄 ama tek bir şey var her gün evi elektirikli süpürgeye vermediğim için sabah akşam odayı gırgırlamam gerek ama çok üşendiğim için yapmıyorum bu yüzden eşim gözümün içine baka baka gırgırlar😂 çünkü bu konuda çok takıntılı🤭 diğer işleride eninde sonunda benim yapacağımi bildiğim için kalkar yaparım ve yeni anneyim kızım uyanmadan her işimi daha hızlı yapmaya başladım 😁
reyoliko Çamaşırları makineye atmak,makineden çıkarmak, sermek, katlamak, ütü, dolapı düzenlemek 🥵 çamaşır ile ilgili herşeye üşeniyorum. 😂
Aksmom guzelbebegimmmm bacım başka bi şeye üşenmiyorum ama çamaşırı katlamak ütü yapmak ölüm gibi geliyor 🤦🏼♀️
AhsenAhsen HatMus Baba evindeyken bulaşık makinesi vardı doldur boşalt çok eriniyordum . Elde yıkamak daha kolayıma geliyordu çeyizime de almadım elde yıkıyorum 😊😊
ikibebedublekahve HatMus çamaşır katlamak ve ütü diyorum ben de çoğunluk gibi 🤣 yeni doğum yaptığım zamanlar haftalarca yapmadığım oldu (bahanem oldu bir de) öylece alıp giyiyorduk ütü masasının üstünden 😅
sarmaliklahana HatMus üşğngec biri ben ve cocuk olduktan sonra kendimi aşıııırı törpğleyen ben 😆 Çamaşırlar 5 makine olana kadar durudgu oluyor en büyük dert benım o ya. Sonra 1 saatte topluyorum ama genelde bir camaşır sorunumuz var. 🥴
Boncuk-anne Esra25eylul Aaa banada tam tersini diyolardı ama sizin ki doğru demek ki benimde erkek 😀😀
DAY Ben masaya şeker koymayı unuttuğum için şekeri o an bırakma kararı almıştım, kalkıp almamak için. Aslında iyi oldu. Daha çok şey var da yazmaya üşendim 😂
uykusuzhergece_ HatMus sabahları uyandığımda kendime gelmem saat öğleden sonra 2 yi buluyor . Sonra da hiç birşey yapasım gelmiyor ruh gibi geziyorum 🤗
ceren_1116 HatMus 2 gündür bebeğimin çamaşırları sepette ütülenmeyi bekliyor😏of çok yorgunum 😮💨sadece uyumak istiyorummmmmm