MeteYmen_Annesi 2 3 gündür neredeyse evin işini yapmaya tamamen üşeniyorum eşim eve gelmesim diye dua ediyorum resmen bu kadar hiç üşenmemiştim çok uykusuzum ama ondan sanırım
bisenakillisinzaten Guzellerguzeli bende öyle 😅 yılda 2 kez de dip köşe temizlik yapılır ona da kadın çağırıyorum napayım 😅
Ecoo Ütüye üsenirim elimle düzlerim, giyinmek en nefret ettigim sey Utanmasam pijama la cikicam cok üsenirim, camlarin salozinleri hep asagi da cünkü Camlari silmeye cok üsenirim,saclarimi kurutma ya cok üsenirim, vsvs
nmt41 HatMus ben de yıkananları asıyorum toplamaya ve ütülemeye üşendiğim için günlerce asılı kalıyor allahtan çamaşır odasında balkon falan olsa rezil oldum yaniiii
Ygmruzn Bulaşık boşaltmak en nefret ettiğim şey. Çamaşırları yıkadıktan sonra 2 gün bile çıkarmadığım oldu üşengeçlikten 🙈 Sonra kurutma makinesi aldım bu seferde makinenin içinden çıkartıp katlamaya üşeniyorum. Bak aklıma geldi içinde çamaşırlar vardı üşenmezsem çıkartıp katlayım bari 🙈😅☺️
Evaleyn HatMus benimki çamaşır katlama ve yerleştirme üşengeçlik mi desem vaktim kalmıyor mu desem bilemedim vede dip bucak temizlik perde yıkama of bi zor geliyor ki
guzelbebegimmmm Aksmom 1 buçuk aydır bekleyen ütülerim bana el sallarken bunu okumam 😂 gel sarılalım bacım
Bebesiannesi HatMus Çamaşır katlama bulaşık Makinesi boşaltma ve sofrayı toplamaya inanılmaz üşenirim 😂 hele yemeği yeyip sofranın bana bakması 😏
Boncuk-anne Sırt çantam takılıyken sırtımdan çantayı alıp su içmeye bile üşenirim çok susadığımda bile. 🤣
Barlashatice HatMus bulaşık makinesini boşaltmasam çamaşırı asmazsam öyle kalsa aslanuyuyamam mesela misafir geldi gitti salonu süpürmedrn uyuyamam elim değmişken hazır tğm evi süpüreyim derşm hatta hergün ev siler süpürürüm yapmazsam aşırı mutsuz olurum bildiğin tribe girerim yani 😂
Aksmom guzelbebegimmmm ahahah bi de kullanmadığım odaya koyuyorum bacım görmeyeyim diye hahahaha 😂😂 çamaşır askısında günlerce çamaşır bekliyor 😂😂
Barlashatice guzelbebegimmmm işe yapamadım uyudum dıye ağlar mı insan ben ağlarım valla yanlışlıkla uyuya kalırsam falan 😂
guzelbebegimmmm HatMus balkonda çay sigara içerim bardağı götürmeye üşenirim. Sonra bitane daha bardak alır içerim yine orda kalır😂 şuan önümde 5 bardak var😂 hepsini elimle alamıcağıma göre kalsın
guzelbebegimmmm Aksmom hahshah ben oğluma oyuncak sepeti aldım sözdee çamaşır sepeti oldu. Gören oyuncak sanıyor
Aksmom guzelbebegimmmm bacım başka bi şeye üşenmiyorum ama çamaşırı katlamak ütü yapmak ölüm gibi geliyor 🤦🏼♀️
Friends HatMus ben dünyanın en tembel insanıyım diyebilirim. Üşenmek değil de. Fakat anne olduktan sonra işler çok değişti. Bebeğim durmayan bir bebek olduğundan işimi o an halletmek zorundayım. Yoksa malesef kalıyor. Annelik çalışmaman ve pratik olmayı öğretti bana. Temizliğim, yemeğim hatta banyomu bile dakik zamanlı yapıyorum. Yapmadığım tek şey ütü ve banyoyu yıkamak. Onu da özellikle eşime bırakıyorum. Özellikle yapmıyorum yani. Çünkü o da benimle yaşıyor. Bu evde ben yalnız yaşamıyorum. İllaki o da bir işin ucundan tutmalı. Hayat müşterek. Sevgiler❤️