Adaoykum bu arada bütün o işlemler yapıldıktan sonra 2. Gisişimizde bidaha istemedi doktor koruyucu verdi 1 sene sonrasına muayeneye gelin dedi. Belki sadece usg. Ye bakar çünkü bebek çok küçük. Düzelir inşallah büyüdükçe kendiliğinden düzeliyor dedi. Sizin bebeğiniz de hiçbir şey kalmayacak🙏🏽🥰🧿