Adaoykum öncelikle geçmiş olsun umarım ameliyata gerek kalmaz,kalırsada sıkmayın canınızı dermanı var çok şükür. İltihap konusuna gelince. Benim kızım idrar yolu enf geçirdi ne halsizlik ne ateş nede başka bişey oldu sadece kilo alımı anormal azalınca ben şüphelendim sağlık ocağı yok bişey dedi ama tahlil verdim çıktı antibiyotik başladı geçti şükür. Dr değiştirdim yeni doktor vajinasına bi baktı yarısından fazla yapışıklık var,Buda enfeksiyon sebebi tabi. Onuda hallettik neyseki sizde dikkat edin. Geçmiş olsun