Ballkizimm öğretmenimiz sınıf toplantısında dersleri konuşurken bu öğretmenler günü de konuşalım dedi hediyeyi kesinlikle kabul etmiyorum başta söyleyeyim sonra alınma darılma yok dedi bizde sınıfça karar alıp İHH’ya öğretmenimiz ve sınıfı adına bağışta bulunduk belgeyi de öğretmenler gününde çerçeve yapılıp öğretmenimize ve öğrencilerine sunduk çokkkkk sevindi böyle bir hediye başım üstüne dedi öyle yani her sene de bu şekilde yapıyoruz.🙂