dumeka Eskiden bi mendil,kalem ,corap falan gotururduk.Oyle kutlamalar falan olmazdı.
Simdi resmen yarısa döndü.Para topluyorlar ben oğlum ne istiyorsa onu alcak diyorum.Sınıf annesi diyor ne alcak sakız ,şeker mi alcaklar.
Ya ister sakiz alır ister şiir yazar.Öğretmen onun öğretmeni isterse bi öper sarılır.🙄Bide hediye küçümsüyorlar.