Lunaluu bişey soyleyebilir miyim? yanlış anlamayın lütfen ama yemek yaparken bu tirnaklarla mi yapıyorsunuz? yoksa çıkarıyor musunuz? bu arada rengi güzel ama ben oje ve uzun tırnak sevmiyorum evli kadınlar da yemek yaptığımızdan sebep.. bu arada sanki büyük durmuş gibi elleriniz narin 🤎