Lunaluu https://mutluresim.com/image/c17369e6-af37-4a92-abe5-89745ad4cdd2.mmqKg Yapıştırma tırnaklardan aldım çok mu dandik duruyor😅
Deletedmom_123 Kız onları kendi tırnağına göre ayarla törpüle güzelce tırnağına uyarsa gayet güzel durur benim görümcem kullanıyor
Cocolingo Lunaluu çok büyük duruyor neredeyse parmak kenarlarının tamamını kaplamış arkadaşların dediği gibi tırnağına uygun hale getirip takarsan daha iyi olur, sen beğendiysen sorun yok güle güle kullan ☺️
tazebiirannee Lunaluu renk olarak çok güzel ama tırnak yapınızdan büyük duruyo o yüzden pek hoş durmamış 🥲
motheroftwoangels Lunaluu evet cano renk de sorun yok uzunluk da çok iyi çok az kenarlar fazla ellerinin yapısı parmakların ince ya o yüzden dedim 😊🤗
yalnizkalp motheroftwoangels gercekden yerinde ve benim aklimdan gecenler yaziyorsun bir post acmislardi merak etdiyiniz kulanicilar diye ben seni merak ediyirum