serebro merhaba, biz geleli 3 hafta oluyor Almanya’ya. Eşim iş buldu öyle geldik. Tanıdığımız kimse yok Almanya’da ☺️İkimizde de Almanca yok ama İngilizcemiz var. İkimiz de mühendisiz. O şekilde bluecard aldık. Çalışma izni değil de bluecarda başvurursanız Almanca şartı aranmıyor. Bu sayede oturma ve çalışma izniniz de oluyor. Onu da araştırabilirsiniz.