esn_46 aynılarını yaşadım şuanda şekil değiştirdi sıkıntılar 4 aya kadar sallıyırduk başında uyanana kadar sallama durunca uyanıyordu uykusunu alsın diye başında duruyordum yemek ev işi tuvalet banyo yapmak falan askıdaydı şimdi bi tık daha iyi oyuncaklarla oynuyor oturuyor tvde açıyorum Bi yarım saat kendi oyalanıyo gündüz uyumuyo 20.dakika uyanıyo tekrar geri uyumuyo etraf ilgisini çekiyor saatlerce uyutmak için uğraşıyom 20 dakika için gece de iki üç saate anca koyuluyor uykusu bir saat Bazen Bi buçuk saate uyanıyo sabaha karşı 3.5 4 ten sonra sürekli uyanıyo kucağımda uyuyo Bn uyuyamıyorum tabi gündüz de uykusunu almadığı için huysuz yanından girsem ağlıyo hemen ya çok değişik huylarımız var çokta hareketli ama gazını kendi yapmıyor genelde emerek yapıyo o yüzden beslenme düzeni de yok sıksık emer emmeden asla uyumaz emzirmeye doydum baya ben Bi saat iki saat emer ilk üç ay üç dört saat emdiğini biliyorum ah bacım neler neler dert dökünce bile rahatlıyorum 😅