Asli1123 Oğlum 1 ay 1 günlük inanılmaz gaz sancısı var üsttten sıkıntı yok çıkarabiliyor alttan çıkarırken çok zorlanıyor. Geceleri uyurken uykusunda inliyor, ıkınıyor, çok çaresizim onun bu halini gördükçe ağlıyorum mahfoluyorum bir çaresi yok mudur 😔😔
Elisa34 Asli1123 gaz damlası yazdırın doktorunuza probiyotik kullandık biz 4 ata kadar sonrasında kesildi sizi cok iyi anlıyorum çok zor Bi durum bende sizin gibiydim o agladıkca aglardım bu gaz damlalrı iyi gelmişti birazda olsa
Bernare Asli1123 merhaba benim kızımda kolikti 3 aya kadar devam etti ancak biz çözümü kızım bir buçuk aylıkken bir arkadaşımın tavsiyesiyle aldığımız damlada bulduk.kesinlikle ve kesinlikle tavsiye ederim ben rahat bir nefes aldım onu öyle rahatlamış görünce.damla bitkisel içerisindeki otlar sayesnde bağırsaklarını rahatlatıyor.adı mommy bliss gece olanını kullandık biz bulması biraz zor ama damlayı .benm kızımda üstten çıkartıyordu ama alttan çıkartamıyordu deli gibi ağlıyordu her gece .bu damlaya başladık hiç sorunsuz 3 ayı tamamladık şimdi artk kendisi çıkartabiliyor bence sizde o damlayı deneyin derim 🌺
esn_46 Asli1123 ahh ahh 5 aylık oldu benim oğlum 1 haftalıkken başladı hâlâ devam ediyo Hiçbir damla hiçbir bitkisel çözüm işe yaramadı Uyku nedir unuttum Uyuyo kurulu saat gibi yarım saat sonra sancilanarak geri uyanıyo Ne gündüz ne gece adam akıllı uyumuyo Bebeğim olunca asla sallamam derdim hep şimdi bu saatte hamağin başında o sancilandikca sallıyorum. Yeter ki biraz uyusun diye 😞 o kadar yoruldum ki Kimse anlayamaz beni Çocuğumun acı çektiğine mi üzüleyim uyuyamadigina mı Kendim hiç dinlemiyorum zaten hortlak gibi geziyorum ona mı yanayım Bilmiyorum Ne zaman geçer onu da bilmiyorum Tükendim
Asafveannesi1 Asli1123 5 aylık oğlum hala sancı cekiyoruz ağlar gece uyumaz bizim geçmedi nurse harveys damla rahatlatiyor bir saat falan deneyebilirsiniz onun haricinde ben başka çözüm bulamadım
Asli1123 Elisa34 bio gaia almıştık ilk hiç etki etmedi metsil aldık çok az fark ettiriyor ama yinede uyurken çok ıkınıyor. Sizinde uykuda oluyor muydu normal mi acaba
Bernare Asli1123 benim söylediğim damlayı kullanmanızı tavsiye ederim ıkınmaya son veriyor direk kolayca yapıyor asla ağlamadı kuvranmadı bebeğim o damladan sonra
Asli1123 esn_46 o kadar haklısınız ki en çok da insanın elinden birsey gelmeyişi çaresizce o inlemelwri ikinmalari duymak içten içten kahrediyor insanı bazen oturup onunla beraber bende ağlıyorum. Rabbım şifa versin inşAllah tez vakitte geçsin rahata ersin yavrularımız 🤲🏻
Asafveannesi1 esn_46 sizde bizim gibisiniz 5 aylık oldu hala bağıra bağıra ağlar gazdan ne zaman düzelecek bilmiyorum 😭
Yavrumderannesi esn_46 aynısını yaşıyorum 6 ay 14 günlük oldu hala bitmedi gaz bebeğim doğduğundan beri ne gündüz ne gece uyumuyor yarım saat e Bi kalkar emmeden durmaz sakinleşmez kaka yapması Bi dert saatlerce ağlar Bn bittim Bi saat kesintisiz uyuduğunu bilmiyorum hep ayaktayım uyku nedir unuttum kendim de uyuyamıyorum artık eşim bakar gündüz uyuyim diye ama yok uyuyamıyorum direncim düştü ev işi desen zar zor bitmiyo ya her yolu denedim bnm yaşadıklarımı yaşayan yoktur diyordum varmış
esn_46 Asli1123 her gün ağlıyorum her gün Diyorum ya Tükendim Ne gücüm kaldı ne sabrım Linç yicem belki ama Annelogimden bile bı şey anlamadım İlk 1 hafta çok iyiydi Ona bakınca içimden ılık ılık bı şey akıyordu çok güzel bi duyguydu Şimdi öyle şeyleri çok nadir hissediyorum Yorgunluktan mı bilmiyorum Beceremedim galiba anneliği.. Asafveannesi1 Allah büyük düzelecek inşallah Bugün bizde güneşli günler göreceğiz Çok yoruldum ama hâlâ umudum var
Asli1123 esn_46 becerememekle alakasi yok canım eminim çok güzel ve ilgili bir annesin❤️ çok normal birçok bebek böyle artık sadece biraz zaman ve sabır gerekiyor. Bizimde 1 hafta yoğun bakımda kaldı sonra ki bir hafta iyiydi ondan sonraki hafta 3.hafta sancılar başladi gece gündüz ikinmalari ağlamaları morarmalari inan bende çok mutsuzum uykusuzum açım yorgunum dikişli halimle canım çok acıyor ama bir gülümsedi mi ben doymuyorum yorgunluğum uykusuzluğum acım hepsi geçiyor. Büyüdüğü zamanları düşün sana anne diyecek ❤️sana daha çok gülecek hep seni görmek istecek. Rabbım evlatlarımızın sancısını ağrısını gidersin tez vakitte İnşaAllah. Şafi ismiyle şifa versin inşaAllah 🤲🏻
Asli1123 esn_46 sana bunları yazarken de saat sabahın 5 den beri oğlumu kucağımda uyutmaya çalışıyorum, yorgunum ama mutluyum da 😍
esn_46 Asli1123 inşallah tez vakitte rahatlariz canım Bı gülüşü zaten tüm yorgunluğunu alıyo insanın Çok şükür daha büyük dertlerle sinanmiyoruz. En azından düzeleceğini biliyoruz o bile yeterli Allah sabır versin ☺️❤️
mustafanin-annesi- Benim oğlumda kolik. Biz çareyi kimyon çayı ve relactaz da bulduk. Herşeyi denedik her damlayı nerdeyse ot çayı dahi içirdim çaresizlikten şimdi ona kimyon çayı ben mercan köşkü içiyorum kimyon çayı gazı için mercan köşkü rahat uyumadı için. Ama tabi her insanın olduğu gibi her bebeğin bünyeside farklı bana iyi gelen sana iyi gelmeyebilir sadece denemen gerekiyor belki bir ihtimal
esn_46 Yavrumderannesi çok zor seni o kadar iyi anlıyorum ki Normalde de uykuya kolay dalan bir insan değilim Bebeğim zaten yarım saat uyuyo Ben uykuya dalana kadar geri uyanıyo hiç bir şey anlamıyorum Daha çok gaz yapar diyo herkes ama bazen memede uyutuyorum çok yoruldugum için Öyle 1 saate yakın uyuyo Eşim bazen gece hamakta sallıyor o aralar biraz dinleniyorum Gündüz sadece 2 kez uyuyo İlki yarım saat o sürede hemen kahvaltı yapıp dişimi fırçalıyorum İkinci uykusu da yarım saat hızlıca yemek yapmaya çalışıyorum Sonra başında bekliyorum sallaya sallaya uyku süresini uzatıyorum 1 saat 15 dk filan uyumuş oluyo Bulaşık çamaşır temizlik ütü her şey akşama kalıyo eşim gelince çocuğa bakiyo ben ev isleriyle uğraşıyorum Hiç dinlenecek vakit kalmıyor 47 kiloyla hamile kaldım 68 le doğum yaptım Şuan 44 kiloyum Hayatımda hiç bu kadar zayiflamamistim yüzüm çöktü Gün içerisinde sürekli kucakta durmak istiyo 5 buçuk aylık 9 buçuk kg Kilolu bı bebek haliyle bel ağrısından ölüyorum Son günlerde tehlikeli olmasına rağmen gece 2 den sonra yüzüstü yatırıyorum biraz daha uzun uyuyo rahat ediyo galiba Ne bileyim düzelir inşallah Güneşli günleri bizde görürüz inşallah kader ortağım 🤷🏻♀️☺️