Es12 Egeninannesiii22 merhaba nasılsınız bizim alerjimiz çıktı sizin kullandığınız evolva rp yi yazdı doktor çok huysuz oluyor sancısı oluyor bende vermedim ama anne sütü de az ne yapayım sizce nasıl vereyim mamayı
Egeninannesiii22 Es12 verin mama çok iyi gelecektir , abdamil yazmıştı doktor bize yani ben istemiştim evolvia pirinç unlu diye istememiştim ama abdamil çok gaz yaptı evolviaya geri geçtim
Es12 Egeninannesiii22 Vallahi iki haftadır diyetteyiz değişen bir şey yok yine ağlayarak uyuyor sürekli uyanıyor ben artık kafayı yiyeceğim mamayı nasıl sevdiririm daha ne yapayım kaç ml vereyim doktor bana bıraktı ama öyle sancı olunca bende vermedim
Egeninannesiii22 Es12 cc yi hesaplarken 135Xkilo bölü 8 ( 3 saatte bir teklif et) daha önce söyledim mi bilmiyorum kaşıkla vermeyi dene içine pekmez beya vanilya aroması kat… muhtemelen bebeğim ishaldir bu evolvia kanızlıga meyilli bi mama o durumu bile düzeltecek
Es12 Egeninannesiii22 biliyor musunuz hala içmiyor ağlıyor peki süt alerjisi geçince normal mamaya mı geçeceğiz