Es12 bizimse 3,5 aylıkken süte yumurtaya etme tavuğa balıga kuruyemişe çıktı. Ztn ben onları yiyemedigim icin beslenemiyodum, mama denedim baktım mamadan beni emdiginden daha az gazı oluyo, 4 gündür emmeyi bıraktık valla uyku uyuyo ben de o da çok iyiyiz. Çok zorlanırsan bırak memeyi yapacak bi şey yok alerjiden huzursuzluğu bence çok cektim biliyorum