Farahzeynep Hero baby ballı sütlü irmikli veriyorum, 5 aylık şu an. Ama kaşık mama şeklinde değil gene biberon da veriyorum daha sıvı şekilde. Akşamları yatmadan içiyor daha tok tutuyor. 🙄
Lavinn Farahzeynep ahh bizimki biberonada karşı bi bebek 😂 asla tutmadı bende vazgeçtim en sonunda. O yüzden tek çarem kaşıkla yedirebileceğim tadını sevebileceği yararlı birşeyler 🤷🏻♀️🥰🥰
Farahzeynep Lavinn kaşık maması bu aslında 😂 ama bizimki kaşığı henüz sevmediği için biberonla veriyorum 🙄