Y6_ mry0909 bizde geçirmedik ama bahsedilenlere göre korona değiliz test sonucu pozitif olmadan. Korona tat koku gbi duyu hislerini engellenrmiş.
mry0909 Y6_ yok ya bizde değiliz dün iğne olduk şimdi iyiyiz sadece kuru öksürük kaldı. Hastaneler tıka basa dolu herkes hasta
mry0909 AselDuru06 bizde geçirdik bağırsak enfeksiyonu bir haftada kızım zayıfladı ağzına su bile sürmedi öyle zor geçti çok kötüydü
AselDuru06 mry0909 çok iyi anlıyorum sizi bende oldum ben dayanamadım yavrularımız nasıl dayanıyor Rabbim şifa versin hastalıklardan korusun hepsini umarım tekrarlamaz sizinde çok geçmiş olsun