Yaren1008 hanımefendi, topuk kanı devletin belirlediği yaptırılması zorunlu olan testlerden. Ki kızımdan 3 sefer alındı, eğer bana sorsalar asla izin vermezdim. Hacamatı topuk kanıyla bir tutmanız ilginç doğrusu. Şimdi vay kendi çocuğuna yaptırdın muhabbetine girmeyeceğim. Siz söylemişsiniz en iyisini yapmaya çalışıyoruz diye. Doktora götürmekle bir tutmuşsunuz. Umarım çocuğunuz erişkin hale geldiğinde sizinle aynı bakış açısına sahip olur zira aksi durumda ciddi sorunlar sizi bekliyor olacaktır. Sevgiyle, iyilikle kalın 💐