Kubragk8 lütfen bu düşüncelerinizi cocuk doktorunuzla paylaşın ve bebeğinizin normal bir bebek olduğunu öğrenin. Kızım emeklediginde 5 aylıktı , 8 ay civarında uykuları aşırı bölük pörçüktü, diş çıkarması bir yandan bir yandan yürümeye çabalıyordu ki 9 aylık yürüdü. Gece 1 de kalkıp sabah 5-6 çok ettik. Neden biliyor musunuz beyni yeni öğrendiği şeyi tekrarlamak istiyor. Bedeni yorgun düşene kadar , o hareketi tam öğrenene kadar uyutmuyor. Uyuyunca da biraz dinlenince uyanıyor. Şimdi 3 yaşında yeni yeni uyumaya başladı ki gece 2 kere kalkar su ister beni görmek ister tekrar uyur. Zor dönemler yorucu dönemler bunu anlıyorum. Ama rahat bırakın şu cocukları , doğalları bu iken sorun var gibi düşünmeyin. Çocuğunuzun ay ay gelişim özelliklerini okuyun araştırın öğrenin ki anlamanız kolay olsun , sabrınız genişlesin. Annelik süreci uzun ve yorucu herkes ama herkes bir şeyler söyleyecek o yüzden anne olarak bebeğimiz icin en iyi olanı bizim bilmemiz lazım, bunun içinde cok okuyup araştırmamız lazım.