ervakusunannesi her gün bir kupa sade filtre kahve içerim.
Aşırıya kaçmadıkça hiçbir zararı yok faydası var.
Metabolizmayı hızlandırıyor, enerji veriyor sadece onu içmek bile dinginleştiriyor beni inanın.
3’ü bir arada nescafe, latte gibi içeceklerin öyle aman aman faydası yok inanın hatta üstüne kilo bile aldırıyor hele nescafenin zararları bile var 🤓
Gerçek kahve gurbeleri filtre kahve içer.
Eğer size acı geliyorsa çok az süt köpürtürün tadını yumuşatır.