ervakusunannesi başka çaren yok en yüksek kafein filtre kahvede var. Nescafe, granül kahve kullanma kanserojendir suda eriyen kahveler ve ben içlerinde kafein olduğunu da pek sanmıyorum. Filtre kahveni evde makinesiz v60 yöntemiyle demleyebilirsin, içine süt ve şeker koyarsan içilmicek bişey değil yumuşar. Bir de tchibodan al kahveyi tadı yumuşak içimli bişey iste, çok aman aman bir fark olmaz ama olsun. (Profesyonelim kahve konusunda)