ikibebedublekahve Hellomoto evet bunlar rahat olur ben dışarda da giyer diye altı kalın tabanlı almıştım 😅
Karpuzlufistiksarma ikibebedublekahve en güzeli kilotlu çorap 😅 valla ben 4 tane aldım rahatladım desem yeridir tavsiye ederim . Malum kışda geliyor üşümesin yavrularımız
66arasim ikibebedublekahve Külotlu çorap/çoraplı don ☺️ Benimde oğlum var 5 aylık giydiriyorum garanti sonuç
AkademiikAnne ikibebedublekahve Olabilir 😅 o kadar oyuncakla oynadığında çorabıyla oynadığı kadar mutlu olmuyor 😅😅
GezginPaNDa ikibebedublekahve ebebek çoraplı pijamalar var Onlardan kullanıyoruz en büyük 3 yaşına kadar var