Brutal-Betty ben geçen sene doğalgaz destekten faydalanmıştım. yanlız bizim merkezî sistem olunca bende sıcak su ve tüpün faturası ayrı geliyordu.onun faturasını alıp ptt den
ne kadar geldiyse ay ay düşüyordu.hatta destek bitene kadar 120 tl içerde kaldı süre bitince o para içerde kalmıştı alamadım.marta kadar süresi var