Mizmizmyrtle Brutal-Betty benim süreç devam ediyor yazıyor hala şimdi onaylanırsa ben Martta mı alıcam ta 😒 her ay verilmiyor mu
TosbiginnnAnnesii Brutal-Betty peki yardımın süresi ne kadar ? Yani bugün yattı mesela ne süre son kullanma tarihi yardımın
Brutal-Betty Cnslrsln yılda iki defa yatacak mış biri şimdi yattı diğeri de Şubat Mart gibi sanırım tam bilmiyorum e devletten başvuru yapılıyor
Brutal-Betty Mizmizmyrtle bende her ay sanıyordm ama her ay değilmiş iki defa verilecek mis sanırım il il sonuçlanıyor
Brutal-Betty Elifalparslanince e DEVLETTEN SOSYAL YARDIM BAŞVURU HİZMETİ YAZIN ORADAN BAŞVURU YAPIN en son ısınma desteği soruyor doğalgaz istiyorum diye işaretleyin
Oscarasar Mizmizmyrtle şimdi başvuru yapsakta iki kere verilir mi acaba.bu arada annem için başvuracağım ama aile sosyal desteği alıyor o kesilirmi
Brutal-Betty Alya-Sena valla yılda iki kez neye yetecekse bı de zam yapmışlar doğalgaza bu ay az geldi acmadim ama 10 gündür açık gelecek ay fazla gelecek bakalım ne olacak
Aysgl_clk12 Alya-Sena elektrikler de ocak şubat sonuna kadarmış bakın ptt kurum ödemesine girin orda paranız yattıysa bakın detaya son ödeme tarihi gösteriyor
Brutal-Betty TosbiginnnAnnesii hiç bilmiyorum PTT kartım var ama karta mi yatacak fatura dan mi düşecek bilmiyorum yarın PTT ye soracam. Çünkü bu ay fatura az geldi bize kalan miktar elden verilecek mi falan
TosbiginnnAnnesii Brutal-Betty sanırım verılmıyormuş , mesele ben yenı yakmaya basladım bu ayın sonunda yardım sıfırlanıyırmu acaba ptt değilde baska nerden öğrenebılırız acaba bunu,, fatura ıbraz edıyosun karta yatmıyor
Alya-Sena Brutal-Betty aynen ya bebek var diye yeni yaktm bilseydim gecen aydan yakardim para bosuna gitmezdi suanki 125 tl faturam bana 625 cikmis yarin sorucm bakim bu ay sonuna kadar silinmezse bidaki ay geleni odiyim