Duyguddn Zlm e bacım öyle de olmaz işte bir sorun var demneki randevu yok dün gittim almadı randevusuz ilaç deneyeceğim inşallah açar
Zlm Duyguddn bakalım bu ayda aynı olursa giderim zaten ama ben ilaçla alakalı diye düşünüyorum çünkü bazen unutup düzensiz aldım o olmadığım ay
Duyguddn Zlm bebeğim 17 aylık hiç böyle olmadı digum sonrası 36 35 gün de bir olurdum şimdi 39 oldu gebeliğin olmaması beni rahatlatıyor biraz ama olmamak çok sıktı
Zlm Duyguddn hmm stres olabilir mi nedeni bide havalar bı sıcak bu soguk ya mevsim değişimleri beni hep etkilerdi