Feraye_ bir Konyalı olarak geldiiim biz etli yaparız ama siz bilirsiniz içini. Öncelikle hamuru yumuşak olmalı yoğururken biraz ele yapışacak açarken unla yapışmamasını sağlayıp açarsanız incecik açılır. Sert hamuru açamazsınız geri toplar kendini. Buzdolabında 2 3 gün durur ama ben buzluğa atıyorum misafir gelince 2 saat önce çıkartıyorum yemeden önce fırına koyuyorum fansız ayarda yeni pişmiş gibi oluyor sormak istediğiniz varsa cevaplarım
1melek_annesiii
Senemmm11
pamuk_sekerim2022
Hamuru için 3 yumurta
1 yemek kaşığı yoğurt
tuz
Göz kararı un katıyorum biraz dinlendirin daha kolay açılır. Açarkende her tarafına eşit bastırırsanız ortası ince kıyıları kalın olmaz. Yufkaları açıp 5 10 dk bekletiyoruz açık bi şekilde. Sonra alt ve üst yufkaları ayırıp diğerlerini üst üste koyup 4 e kesiyoruz. Alt ve üst kaynayan suya konulmadan diğerleri konularak tepsiye diziyoruz. Sıcak sudan çıkarıp soğuk suya atıyoruz. Sonra eşit bi şekilde diziyoruz tepsiye. Birde kıyıları hep kıyıya getirmeyin orta çöker dmndüre döndüre dizin yani hamurun kıyı kısmı tepsinin orta kısmına denk gelsin arasıra. genel olarak böyle. Biz 7 8 kat kat yaparız ince olur bizimkiler. Umarım anlatabilmişimdir. Birde ben ocağın üstünde döndüre döndüre pişiriyorum tek göz açıp