thecamellia 10 senelik ıphone kullanıcısı olup 1 ay önce xiaomi aldım. Redmi not 11s kullanıyorum. Kamerası güzel ısınma yapmıyor. Ama iOS kadar hızlı değil bazen uygulamaları yavaşlatıp atıyor sayfadan. Yine de memnunum ıphone ile kıyaslamamaya çalışıyorum 😃