thecamellia ben yeni aldım o yüzden şu anlık bi sorun yaşamıyorum. Eşim yaklaşık 1 senedir kullanıyor işi gereği sürekli telefonda konuşuyor telefonu hiç susmuyor diyebilirim. Şarja akşamdan akşama takıyor, sattığı ürünleri müşterilere Whatsapp üzerinden göndermesi gerekiyor bazen oldukça güzel kamerası var. Isınma sorunu var vs hiç demedi. Ve kriptoyla ilgileniyor bi sürü uygulama, program kullanıyor anlık alış satış yaptığı için donma sorunu olsaydı illaki sorun yaşardı diye düşünüyorum. Şu anlık ikimiz de memnunuz. ☺️