Benimde kayınvalidem aldı kemoterapi ve benimde küçük bebeğim vardı moral olsun diye gidip geldik hicbisey olmadi doktorlarda olmayacağını söylüyor zaten, bu süreçte en çok ihtiyacı olan şey moral bu düşüncenizi belli etmeyin kendini hasta gibi hissetmesin rabbim rum hastalara şifa versin inşallah 🤲