Noriye
İnternetten bakarsanız daha iyi anlarsınız menenjit ölümcül bile olabiliyor malesf ki 😔 erken önlem anlaması lazım yada hasar bırakabiliyor duymamak gbi yürüyememek gibi sakat kalmak gibi vs çok hasarı war ve menenjit bir çok çeşiti war.
Bebegim ilk olarak 38,5 ateş oldu normal ateş olarak götürmedik hastaneye sabaha kadar bekledik ateş
Düşmeyince tekrar götürdük kan değerli 0 çıktı ve ateş 40 41 dc kadar çıkı doktor bebeğiniz menenjit geçiriyor dedi acil belinde omur ilikten sıvı aldılar ve testi pozitif geldi 1,5 ay hastanede yattık malesf ki sürelik aynı şekilde ateşleri dewam ediyor 3 ay 15 günlükken geçirilmişti şuan bebegim 9 ay 25 günlük ve hala ateş şikayetlerimiz dewam ediyor doktor tekrardan geçirme şansı çok yüksek dedi biz 37,5 ateşi gördüğümüz an direk hastaneye gidiyorum çünkü 5 dakka içinde 40 41 dc ateşe kadar yüksele biliyor ateşimiz