Elifbeybi Kızlar doğal gaz yardımı yeni çıkmıştı onaylanmıştı. Devam ediyor olarak gösteriyordu ama 2 -3 gündür e devlet yardım sayfasına girilmediği için bakamadım bugün tamamlandı yazıyor. Hiç yardımdan faydalanmadık bi bilginiz var mı?
Alya-Sena Elifbeybi bugun elektrigi odedim pttden onlara sordum dogalgaz tamamlandi yaziyor ne demek filan diye haftaya dogalgaz paralari yatirilicakmis bekleyn dedi
Eyug Elifbeybi Bildiğim kadarıyla size ücret yatmıyor belirli bir miktar var faturanızı ödemeye gidince onun üstüne kalanı ödüyorsunuz. kayınpederim elektrik yardımı alıyo böyle ödüyoruz faturasını
Badeninannesi60 Bende de aynı şekilde tamamlandı yazıyo kabul edildi mi edilmedi mi anlayamadım bilgisi olan varsa benide etiketleye bilirmi
Elifbeybi Badeninannesi60 bizimki kabul edilmişti ama ücret yatmadı yardım devam ediyor olarak gözüküyordu şimdi tamamlandı yazıyor yatan bir ücret de yok anlamadım hic bir şey ☹️
Brutal-Betty Badeninannesi60 hafta içi ücretleri yatacak mış o yüzden tamamlandı olarak gösteriyor mus
Brutal-Betty Elifbeybi hafta içi ücretleri yatacak mış o yüzden tamamlandı olarak gösteriyor mus benim de tamamlandı diyor sordum da
Nehirsuna Elifbeybi benimde öyle idi tamamlandı yazdı 5 saat sonra baktı ödeme durumu 475₺ yatırmışlar
Elifbeybi Zeynep0808 üstüne mal varlığı olmayan bide evdeki kişi sayısının geliri falan biseyler vardı kişi başına düşen gelir miktarı 🙏🏻
Elifbeybi Metehan34 e devletten aile ve sosyal hizmetler yazınca ilk çıkana girin destek paketi ile aynı sayfa sadece doğalgaz yardımı isaretleyince başvuruyorsunuz ordan 🌸
Tibektas Metehan34 yok canm ben başvurdum onaylandı da hatta , abonelik bildir diyip abone numarasını yazarak basvurabiliyoruz
Elifbeybi Metehan34 yok ay ne alaka bizim doğal gaz eşimin üstüne ama elektrik ev sahibi üstüne bence onla alakali degil
Elifbeybi Alya-Sena şimdi yatması kötü oldu ya keske diger ay falan yataydi o zaman daha çok gelecek kar geliyor aha üzüldüm bı yandan yani 😢
eymeninannesi11_ Aseliminannesi02 yani 700 TL ptt den gidip faturayı ödediğiniz zaman fatura 700 lira düşecek kalanını ödeyeceksiniz ama paralar daha yatmamış o yüzden öyle