Altın tabiki uzun vadede mantıklıdır. Yani kar etmeseniz bile zarar etmeniz imkansız gibi bir şey. Ama!! Yukarıdaki yorumlara bakıyorum şu zaman aldığım şey bu sene kaç kat artmış tarzında yorumlar var. Yanlış bakış açısı. Sen atıyorum 5 bin TL ye bilezik aldın 3 sene önce. Bu sene o bileziği 15 bine sattın. Kar ettim sanıyorsun değil mi? Hayır işte. 3 senede değerlenen şey sadece sendeki bilezik değil. Her şey 3 katına çıktı. Her şey pahalandı. Daha doğrusu paran o kadar değersizleşti ki kıytırık bilezik 15 bin oldu. Ama 15 bin değersiz oldu. Enflasyon bir kez daha ezdi geçti 😀 ay anlatabildim umarım. Parayı tl dışında neye yatırırsan yatır tl olarak kalmasın anlayacağın. Tuvalet kağıdı bile değer kazandı bu süreçte. Güvenilir işi bilen birileri ile yatırım da yapabilirsiniz. Hisse alabilirsiniz. Araştırmanızı tavsiye ederim.