Kalpsizim33 bizim altın borcumuz var birine mecburen alıyoruz ufak ufak. Ama bundan 2 sene önce 4 bine alyans beğenmiştim benim ki 3 bin tutmuştu. Eşim bin TL yı o zaman çok gördü ama ısrarım ile aldık 4 bin e o alyansı benimkini verip. Bu yıl Nisan ayında 7 bin TL ya bozdurdum geri. Üstüne 3 bin TL koymuş oldu. Altına para yatırmak çok mantıklı özellikle çeyrek almak