Babybus_ doruk34 uzun uzun yazmışsınız cook teşekkür ederim doktorlar ver diyorda zaten ben çaresiz kalmasam sana gelmem ben bilmiyormuyum vermeyi gerçekten bazen kötü hissettiriyorlar
Arzu7439 Babybus_ burda mamanın içine biraz pekmez karıştırıp verdiklerini okumuştum. İsterseniz bi deneyin. Ek gıda yiyiyosa neden mama diye diretiyolar anlamıyorum bende.
Dunyamsensn2008 Babybus_ Benimde oğlum 1 yaşa kadar zar zor veriyordum mamayı artık bir yaştan sonra hiçbir şekilde iciremiyorduk Dr içiyorsa yapacak bişey yok bol bol meyvesini sebzesini yesin yoğurt peynir yesin ayran içsin dedi