Kızlar oğlum 1 yaşında doktor devam sütü başlamamızı önerdi sadece emziriyorum bu arada gece yatmadan bir öğün ver dedi ama ne marka denediysem yok Allah içmiyor ben ne yapacağım doktor içmesi lazım alışır diyor ama yok başına gelen var mı ? En son hipp combotic aldık.