Feyza468 2 ay 13 günlük 2.ayda 5200 kilo idi molfıx 3 numara kullanıyoruz ama küçük geliyor gibi paket bittikten sonra 4 e geçerim
ElizzAda Arlgktg kilo farkı var. 4 numara 7.14 kilo arası 4+ 9.16 kilo arası. 4 de lastikleri sıkmaya başladı 4±daha rahat.
Melikezeynepela Minikanne77 evet tam oluyor neden şaşırıyorsun kı çok dar istemiyorumm ben iz yapıyor o zaman bir tık büyük geliyor ama rahat oluyor
2022 Melikezeynepela aynen Bizim de ayımız ve kilo muz ayni sizinki ile bezin lastikleri karın bölgesi dar geliyor beş numarada o yüzden bizde 6 kullanıyoruz
Eylulbusrasamet Melikezeynepela Merhabalar benim kızımla aynı kiloda aynı ayda bebeğiniz doktorlar anne kilosu sınırdan yüksek diyor siz böyle bişey yaşadınız mı
Melikezeynepela Eylulbusrasamet evet canım diyor ama ben takmıyorum ne yapayım kıza açlık grevi mi yaptırayım valla doktorlarda bazen
Narnur1907 Eylulbusrasamet anne sütü kilosu kalmaz canım boşver emsin alsın kilo 🤗 sadece anne sütü ise hiç takma kafana
Miniktirtillarim Melikezeynepela Eylulbusrasamet benim arkadaşımın oglu tam 6 aylik oldu bugun 13 kilo doktor bisey demiyoe anne sutu aldi sadece diye. Simdi bir tek ek gidsys gecince ogun ve miktar sayisina dikkat edelim fazla vermeyin dedi o kadar. Anne sütü alan bebek obez olmaz çünkü dedi. Oglan zaten 5.290 dogdu yaa
Eylulbusrasamet Melikezeynepela korkuyorum hormonsal bir durum falan oluşur diye anne sütü alıyor birde ek gıdaya başladık nasıl ilerlesem kararsızım
Almir__alp Rabia03- 14,85 kilosu sleepy natural kalıpları küçük 7 no Baby turco / bebem natural 6 no stok yaptım 🌺
Ozgekaraoglu Rabia03- oğlum 3 ay 15 günlük 6 kilo 100 gr dı 3 ay kontrolünde. 1 ay önce getirden goon 3 num. Bez aldım kuponla uyguna geliyor 200 adt diye. Büyük ama idare ediyoruz..
Elifnefesyunus 6 buçuk kilo 5 aylık kızım önlemin 3 numarasını kullanıyoruz diğer bezlere göre kalıbı büyük