mucizeminnosum
Ama her doktorun stilide farklı. Burda çeşit çeşit şeyler yazanlar olacaktır. Benim bebeğim prematüre değildi, yoğun bakımda hiç kalmadı. Doktor zaten ilk bunları sorguladı. Sonra size bakıyo mu etrafını takip ediyor mu dedi. Bizde bu konuda sorun yoktu. Küçük olduğu için ölçüm yapmadılar. İlk kontrolü olduğu için riske atmamak adına göz arkasına bakmak istiyorum bunun için damla koymam gerek dedi. Dediğim gibi bizim vaktimiz yoktu kalamadık, sizin gittiğiniz dr belki buna gerek duymaz yada bunları yapmıyordur bilemiyorum 🤷🏼♀️ Ama bilerek hazırlıklı gitmekte fayda var