Dilaylaa ben bu durumda insan canını hayvan canından üstün görüyorum . Bir hayvan yüzünden 10 yqsinda bir çocuk işkence çekerek öldü. Bunun üzerine barınakları yaptirilsin da asilansin da kisirlastirilsin da öyle toplansın da falan bunları konuşmak gelmiyor içimden. Yani kac yıl oldu hala bir pitbulu bile yasaklayamadilar takibini yapamadılar. İnanmıyorum adam gibi barınak yapacaklarına. Ama kimsede bu şekilde korkarak yaşamak istemez