Noname21 bu konuda herşeyi değiştirmeleri gerek önce barınaklar değişecek 😐 çünkü topluca öldürüp kazıp gömuyorlar hayvanları ki o para hayvanlara harcanmasin . Sonra köpekler toplatılmali gerekli asilar kısırlaştırmalar yapılmalı . Yani disarida hiç hayvan kalmamalı ama güvende de yasamalilar . Iki tarafta güvende olmalı . Ama bunu kim yapacak kimin umrunda sanki .