mysa2 kayınvalidem de kendisi yapıp satıyor. Bide makinadan da geçirmiyor kendisi geçiriyor. Arada bende yardım ediyorum. Satarken de millete pahalı geliyor. Haliyle müşteri de bağırıp çağırıyor. Bende kayınvalideme kaldır salçaları yılbaşından sonra çıkar dedim. Dışarda yemek yerler alışverişe giderler pazarlık yapmazlar senin el emeğine kalkıp bağırıp çağırırlar dedim. Elbet ülkenin durumu iyi değil fakat bazı insanlar da çok anlayışsız