arveninannesii0 ilk olarak bazı çocuklar çok sosyaldir bu sizi sevmediği bilmediği anlamına gelmez
İkinci olarak çocuk daha dünyaya geldiğinin farkında değil insan ayirmak genelde 6. Ay civarı baslayan birseydir
Üçüncü olarak emmesi diye sizinle bir bağı olmayacak diye birşey yok benim kızımda mama aldı ama bana yapışık yaşar bende biraz sosyal olsun isterdim emin olun çok daha iyi birşey okula falan başladığında sessizce bı köşede oturmaz kendi isteklerini dile getirebilir olur
Yani üzülmeyin o sizi taniyo