Merhaba güzel anneler, sanırım ilk kez kimseye açamadığım şekilde içimi buraya boşaltacağım. 45 günlük bi bebeğim var ve maalesef ki memeyi tutmadı. Çok uğraştık, aklınıza gelebilecek her yöntemi denedik ama olmadı. Sütüm de yetmiyordu zaten derken şu an gün içinde çok az miktarda sağdığım sütü içiyor. Onun haricinde mama ile besleniyor.
Gelgelelim benim sorunuma. Belki de çok duygusal bi dönemden geçtiğim için böyle düşünüyorumdur bilmiyorum ama ben kızımla aramda bi bağ olmadığını düşünüyorum. Onu emzirebilmeyi o temas halinde kalışı çok istiyordum. Şu an bu olmayınca sanki ben teyzesinden halasından nenesinden farksızım. Benimleyken nasılsa onlarlayken de öyle. Yani bana farklı bi bağı yok gibi. Bunu da emzirememeye bağlamaya başladım. Örneğin ben yanında olmasam bile annemle durabiliyo çünkü mama yiyo. Bilmiyorum gerçekten duygusal bi dönemden geçiyorum sanırım ve bu durum da beni çok yıpratmaya başladı. Sadece içimdekileri dökmek istedim