Asil0622 Bizimki tam 3 aylık. Hatta yarın 3 ay 1 günlük olacak.
Açıkçası bizimki dönmüyor.
Ben konusursam aoow aoow tarzı seyler yapıyor. Gülüyor.
Kahkaha atıyor
Çok fazla kucak istiyor hatta artık o kadar enerjim tükendi ki. Üstelik öylece oturmak istemiyor gezip duracaksın (doğdugundan beri böyle)
Beni zaten tanıyor babayı da tanıyor
Ağlama krizi hala var , bazen hicbir seyden memnun olmuyor sadede ağlama var