birpapatyaannesi Asil0622 benim kızımda suan 4 ay 20 günlük ama düzeltilmiş 3.5 aylık 🥰 💞Dönebiliyor ama her zaman yapmıyor 💞Surekli konuşuyor 💞Etrafı cok inceliyor 💞Kucak istiyor 💞120cc sadece mama ile besleniyor 💞Beni ve Babasını tanıyor ve gülüyor sesli olarak 💞Eliyle nesneleri uzatırsam tutuyor 💞Surekli oturmak istiyor 💞Aksam 8 de gece uykusuna geçip 2 kere kalkıyor sabahta 8 de kalkıyor 💞Başını sadece yüz üstü olarak tutamıyor doktor sırt egzersizleri önerdi başını yüz üstünde iken kaldırmıyor yoruluyor 💞58cm 6200 gram di en son 1800 du doğduğunda 🥰🥰
Ess92 Asil0622 4 ay 3 günlük 63 cm sırtüstünden yüzüstüne dönüyor kolunu falan da kendi kurtarıyor ama yüzüstünden sırtüstüne dönmedi hiç🙂
BusePolat Asil0622 en son 4 aylık kontrolünde 66 cm 7000gr dı simdi 4 ay 20 günlüğüz ilk dönüşümüz 12 gun önce oldu zaten yarım dönüyodu ve sürekli destekliyodum simdi asla sırt üstü durmuyo hemen dönüyo döne döne koltuğun altına giriyo asla aynı yerinde bulamiyorum hala dönmeyenlere tavsiyem her iki tarafa da dönüş egzersizi yapın ben tek taraflı yaptım şuan hep sağ tarafından dönüyo sol taraftan hiç dönmedi şuan onun egzersizini yapiyoruz
Litfenama Asil0622 benim kız 4 ay 2 günlük. Bazen kafayı ve gövdeyi döndürmeye çalışıyor ama sonra darlanıyor dönemeyince. Sesli gülme çalışmalarına başladı. Hıı diye gülüyordu ama hahah şekline geçiş yapıyor. Çok tatlı ya 🫠
Asil0622 birpapatyaannesi yaa benim oğlum da konuşuyor herşey çok dikkatini çekiyor oturmayı seviyor birşeyleri tutabiliyor kafasını da yüz üstü iken tutuyor beni babasını abisini tanıyor diğer kişilere hep yabancı yapıyor gitmek istemiyor ağlıyor 😂 gece çok uyanıyor sürekli emmek istiyor ama canı sagolsun onun dışında dönemiyor henüz bende merak ettim dönen var mı diye 😂 bizimki 8200 65 cm 🥰 ben hiç bişey vermiyorum sadece anne sütü ek bişeyler vermek mi lazim 🤔
Defneduru14 birpapatyaannesi merhaba benm bebeğimde 4 ay 21 gunluk duzeltilmis 3 ay 16 gunluk . Oturtuyor musunuz siz birde ne ile besleniyor benm bebegim 2200 dogdu su an 5200 kilosu boy 58 de kilo geri biraz bizde 4 saatte bir 120 ml mama içiyoruz
birpapatyaannesi Asil0622 anne sütü aliyorsa vermen gerekmez kuzum biz sadece mama alıyoruz benim kızımda başkalarına gitmiyor yabancı görüyor ağlıyor hatta morarana kadar tepki veriyordu ama düzelttik hergun 2 saat disari çıkardım kanguru ile dolaşıyoruz insanlara alıştı artık ağlamıyor 🥰🥰benim kızımda her zaman dönmüyor bugüne kadar 2 3 kere yaptı 💞
birpapatyaannesi Defneduru14 Kuzum kucağımda oturutuyorim ya cunku oturmak istiyor bide arkasına yastik koyup koltugun köşesine koyuyorum yatınca kafasını kaldırıp kalkmak istiyor biz sadece mama alıyoruz o yuzden ben biraz biraz veriyorum ev yoğurdu 2 yemek kaşığı falan ama elma cam rende ile muzu da yarm küçük muz kadar verdim cok sevdi birde havuc haşlayıp verdim ama hepsi cok az doyacak kadar değil 😍
Asil0622 birpapatyaannesi yaa ben de komşularla görüşüyorum anneme kayınvalideme gidiyorum ama benimki uzaktan sevince gülüyor kucağına bizden başka kimse almasın çatlıyana kadar ağlıyor😂 benimki hiç cabalamiyor dönmek için tembel 😂
birpapatyaannesi Defneduru14 bebelac kuzum norml sarı paket goldü sevmedi kızım kaç saat de bir 120 cc veriyorsun ben 3 saat de vermeye calisiyorum ama 2 saatte acıkıyor
birpapatyaannesi Defneduru14 Birde su veriyorum 3 mama kaşığı falan az bir şekilde doktorumuz mama kullandığı için böyle onerdi
Defneduru14 birpapatyaannesi benm kizimin kilo alimini dr gene begenmedi ek gidaya gec dedi ya 5 aya girince. Aptamil hipp ve evolvia denedim bebelacta deneyim bari belki o ise yarar
SunnyG Benimki 4 ay 8 günlük dönemiyor. Dönme çabası da yok. Dün bir kere sırt üstündeyken kafası ve üst gövdesi ile yarım döndü sadece ama koltuk eğimliydi biraz, ondan muhtemelen :) elbet döner diye umuyorum.
birpapatyaannesi Asil0622 döner insallahh cok guzel ama çok korkuyordum benn dönünce yüz üstü olucak diye yatarken suan dönmemesi işime geliyor 😀
Dilruba_1 birpapatyaannesi 3 mama kaşığı suyu her beslenme sonrası mı veriyorsunuz ? Biz de 4. Aydayız hiç su vermedim doktor 6. Aydan önce önermiyor ama yavaş yavaş vermek istiyorum arıtıcıdan direkt mi veriyorsunuz yoksa normal kaynatıp mama hazırladığınız sudan mı veriyorsunuz ? Her beslenme sonrası olmasa bile günde 2-3 çay kaşığı su vermek istiyorum o da zaten ağzından midesine iner mi bilmiyorum en fazla ağız içimi temizler 😅
SunnyG Asil0622 karın üstü egzersiz yaptırmak gerek boş bol. Bu ayda sanırım günde iki saate kadar yapılabiliyor. Ama benimki çok huysuz yani normalde de sevmezdi şimdi hiç yaptıramıyorum. Kendim dönmesine yardımcı olarak egzersiz yapıyorum
birpapatyaannesi Dilruba_1 bende her beslenme sonrasında vermiyorum aklıma gelince gün icerisinde veriyorum biberona da koyup verdigim oluyor ama çekiyorum cok içmesin diye seviyor çünkü suyu hazir su veriyorum